Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L61e68o80n 24T28o54m10e31v

24. 5. 2016 17:18

👍🏻

0 0
možnosti
BH

... neplatí to jen pro Německo - třeba v Londýně v některých, hlavně východních čtvrtích, už na "klasického" brita skoro nenarazíte... chtěl jsem napsat "rodilého", jenže rodilí britové už dnes vypadají úplně jinak než před pár desetiletími - méně Johnů, zato více Muhamadů...

p.s. všiml jsem si, že se u tohoto článku vynulovala karma... mě se to u posledních dvou stalo taky... asi překročila limit a počítadlo zkolabovalo....

37 0
možnosti
BH

pps... asi je to jen technická závada - vynulovala se všude...

0 0
možnosti
Foto

A Praha? Z toho Vašeho elaborátu mi vyplývá, že turismus je zhouba lidstva.

4 33
možnosti
IS

Imigranti od první do třetí generace jsou turisté? Gratuluji k brilantní zkratce.

29 0
možnosti
PM

P80e81t77r 72M49u65n39z89a67r

24. 5. 2016 11:15

Na Velký pátek jsem byl po ránu v Kolíně a Cáchách a ztratil jsem iluzi o německé pořádkumilovnosti. Pak jsem navštívil místní vesnice a tam jsem si názor zase upravil.

20 0
možnosti
VV

Devcata v kratkych suknich jsem uz dlouho nevidel. Muzete napsat kde to bylo? Tady nosi prevazne Jeans.

3 6
možnosti
BH

... a ty jeans jsou s průzorem nebo jen šátek?

4 0
možnosti
MS

Mám podobné informace a týká se to i některých menších, kdysi klidných, měst.

18 0
možnosti
RS

V lepším případě to skončí vystřílením té muslimské holoty, v horším případě kalifátem, v lepším případě no-go zónami, na území Německa.

7 0
možnosti
PB

..... ale voni to vijou kam kráčí a přesto řeší neřešitelné,- musí to zvládnout, protože to zahlásila mutti ! ,.- a když vůdce vyzve národ k totální válce až do trpkýho konca tak to tak zkrátka musi byt. Voni to maj historicky tak nějak v sobě !

16 1
možnosti
MK
MR

M23i47l11a63n 73R37a95d12e85k

23. 5. 2016 23:24

jak se rika kdo chce kam......... pokud to v pristich volbach v Nemecku dopadne jako vcera v Rakousku, tak jich vam nemusi byt lito.

Ale V4 by se mela semknout, ja vic ze se stale budeme mezi sebou hadat, ale to nevadi. Proti islamizaci by to slo

44 0
možnosti
JC

Kvůli Turkům jsme se v minulosti už sjednotili. A rozešli jsme se, až když se sjednocený stát zpronevěřil idei, na níž vznikl a spolčil se s Turky.

4 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2690x
Umělec, producent uměleckých pořadů, podnikatel v oboru elektrotechnika, puškař a instruktor střelby, amatérský historik a politolog.
Člen APČR
 

Seznam rubrik